-->

الأحد، 27 أغسطس 2017

ربح البيتكوين عن طريق مواقع تبادل الزيارات بكل سهولة

ربح البيتكوين عن طريق مواقع تبادل الزيارات بكل سهولة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اهلا بكم متابعينا في كل مكان.
شرح اليوم سهل جدا والموقع اللي هنربح منه سهل جدا والطريقة جميلة كل اللي عليك هتسجل في موقع  adbtc  وبعد ما تسجل في الموقع هيظهر ليك واجهة زي اللي قدامك دي .

رقم1 : الرصيد الموجود معاك والسحب.
رقم2 : نظام الاحالات والربح من الريفيرال.
رقم3 : لو هتعدل حاجة في حسابك الشخصي.
رقم4: قفل الموقع او اغلاق الموقع.

بالنسبة للشريط اللي تحت اللي باللون الاحمر ده نظام الربح في الموقع انك هتزور المواقع  وتربح من زيارات المواقع لكن انا او احنا كلنا مش هنربح من الخطوه دي او لو عاوز تربح منها اربح عادي وشغلها وسيبها لكن احنا هنربح من الموقع عن طريق رقم 2 في الصورة اللي هو نظام الاحالات شوف الصورة :



رقم 2 هندوس عليها بعد ما تدوس عليها هيظهر ليك واجهة فيها الرابط الخاص بك طبعا انتا الربح من الريفيرال 7.5% ولكن طريقة الربح لا تقلق لا تحتاج الي جلب احالات بص في الصورة :


 هتلاقي مربع اخضر تحت المربع الاحمر هتلاقي كلمة او جملة معني الجملة دي بالعربي انك هتربح 5 ساتوشي لكل واحد زار رابط الاحالة الخاص بك سجل او مسجلش هتربح تمام هناخد الرابط وهنروح علي كل مواقع تبادل الزيارات ونحطه كل ما كانت المواقع اكتر هنربح اكتر ودي بعض المواقع المعروفة لتبادل الزيارات.

الموقع الاول : hitleap
الموقع الثاني : otohits
الموقع الثالث : alexamaster
ملحوظة: يجب عليك وضع الرابط في مواقع تبادل الزيارات بمدة من 40 ث الي دقيقة . ايضا انا لا اعرف مواقع اخري ولكن بالتأكيد انتا تعرف مواقع اكتر او يوجد مواقع اكتر كلما كانت المواقع اكتر كان الربح اكتر واكتر.
بالنسبة للسحب فيه خيارين للسحب اما تسحب علي EPAY او تسحب مباشرة علي موقعك لو هتسحب علي EPAY مسموحلك تسحب اي عدد ساتوشي يعني ممكن تشتغل وتسحب كمان دقايق اما لو هتسحب علي محفظتك مباشرة لازم تجمع 15 الف ساتوشي والصورة دي هتوضح ليك .


المربع الاصفر للسحب علي EPAY والاخضر للسحب علي محفظتك واثبات السحب الخاص بي موجود اماك مباشرة اسفل الصورة.

هذا كل الموضوع  اخواتي الكرام والسلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.





وسوم
الربح من الانترنت 2017، ربح الساتوشي، موقع للربح من الانترنت، مواقع ربحية صادقة، ربح البيتكوين 2017، ربح الساتوشي كل دقيقة، ربح الساتوشي عن طريق تبادل الزيارات، ربح البيتكوين مجانا.
واتساب

مدونة تقنية تحتوى على مجموعة دروس ودورات فى مجالات تقنية مختلفة مثل دروس انظمة التشغيل والبرامج والالعاب وبلوجر وفوتوشوب وتطبيقات اندوريد والربح من الانترنت وغيره من الشروحات المميزة تاست مدونة مستر ابوعلى عام 2013 وبفضل الله نالت اعجاب الكثير مؤسس المدونة مستر ابوعلى مدون مصرى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق